Poziv na podjelu sanitarne opreme korisnicima čiji su objekti stradali u potresu

Objava: 18.02.2022

17.02.2022.

 

Na temelju članka 2. Odluke Gradonačelnice Grada Petrinje o povjeravanju postupka dodjele sanitarne opreme korisnicima čiji su objekti stradali u potresima na području Grada Petrinje (KLASA: 421-02/21-01/1619, URBROJ: 2176/06-02-22-16 od 04.02.2022. godine), direktor društva Komunalac Petrinja d.o.o. donosi

 

ODLUKU

o dodjeli sanitarne opreme korisnicima čiji su objekti stradali u potresima na području Grada Petrinje

 

Članak 1.

Ovom Odlukom propisuju se uvjeti i način dodjele sanitarne opreme korisnicima čiji su objekti stradali u potresima na području Grada Petrinje.

Izrazi korišteni u ovoj Odluci, obrascu i Odobrenju, a koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod.

 

Članak 2.

Sanitarna oprema koja će se dodjeljivati u skladu s odredbama ove Odluke nalazi se u prostoru koji koristi trgovačko društvo Komunalac Petrinja d.o.o. (Mažuranićeva ulica).

Sanitarna oprema dodjeljuje se u količini koja odgovara stvarnim potrebama pojedinačnih podnositelja zahtjeva.

Troškovi prijevoza sanitarne opreme do lokacije pojedinačnog korisnika su isključivi trošak korisnika.

 

Članak 3.

Dodjelu sanitarne opreme ostvaruju podnositelji zahtjeva uz ispunjenje sljedećih uvjeta:

Dodjelu sanitarne opreme ne mogu ostvariti pravne osobe.

 

Članak 4.

Zahtjev za dodjelu sanitarne opreme podnosi se u pisanom obliku (popunjeni Obrazac) preporučenim poštanskim putem ili osobnom predajom na adresi Komunalca Petrinja d.o.o. (privremeno Sisačka 116, Petrinja).

Podnošenje zahtjeva započinje idućeg dana nakon dana objave ove Odluke na internetskoj stranici Komunalca Petrinja d.o.o.

Obrazac na kojem se podnosi zahtjev objavljuje se zajedno s ovom Odlukom, a podnositelji zahtjeva će ga moći preuzeti putem internetske stranice Komunalca Petrinja d.o.o. i u prostoru Komunalca Petrinja d.o.o. (privremeno Sisačka 116, Petrinja).

 

Članak 5.

Podnositelj zahtjeva dužan je uz isti priložiti presliku osobne iskaznice i foto-dokumentaciju prostora u koji će biti ugrađena dodijeljena sanitarna oprema te potvrdu o oštećenju nekretnine.

 

Članak 6.

Odobrenje kojim se potvrđuje opravdanost zahtjeva pojedinačnog korisnika donosi i nadzor nad namjenskim iskorištenjem dodijeljene sanitarne opreme provodi nadležno Povjerenstvo Komunalca Petrinja d.o.o.

 

Članak 7.

Nakon okončanja radova korisnik je dužan dostaviti Komunalcu Petrinja d.o.o. foto-dokumentaciju kojom se potvrđuje namjensko trošenje dodijeljene sanitarne opreme.

 

Članak 8.

Po isteku količina sanitarne opreme Komunalac Petrinja d.o.o. će na svojim internetskim stranicama objaviti informaciju o prestanku zaprimanja zahtjeva.

 

Članak 9.

Komunalac Petrinja d.o.o. na svojim će internetskim stranicama objaviti popis korisnika temeljem ove Odluke, uključujući podatke o odobrenim količinama sanitarne opreme.

 

Članak 10.

Osobe kojima je u razdoblju od dana stupanja na snagu ove Odluke do 31. ožujka 2022. godine (odnosno do isteka zaliha) odobrena sanitarna oprema isti mogu preuzeti na predviđenoj lokaciji najkasnije s danom 15. travnja 2022. godine.

Nakon isteka roka iz prethodnog stavka korisnici gube mogućnost preuzimanja odobrene sanitarne opreme.

 

Članak 11.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

 

                                                                                        Direktor

Željko Tonković